image
Monday, Apr 15 2024 | Time 19:04 Hrs(IST)
Regional

گروکل نظام کی ہماری قدیم وراثت نے علم کے حصول اور بھائی چارے کے جذبے کو فروغ دیا: لوک سبھا اسپیکر

گروکل نظام کی ہماری قدیم وراثت نے علم کے حصول اور بھائی چارے کے جذبے کو فروغ دیا: لوک سبھا اسپیکر

کوٹہ، 28 فروری (یو این آئی) لوک سبھا کے اسپیکر اوم برلا نے کوٹہ میں انڈین انسٹی ٹیوٹ آف انفارمیشن ٹیکنالوجی ( آئی آئی آئی ٹی ) کے تیسرے کانووکیشن سے خطاب کرتے ہوئے اس بات پر اطمینان کا اظہار کیا کہ یہ تقریب پہلی بار کوٹہ کیمپس میں منعقد ہو رہی ہے، جو کہ ایک اہم بات ہے کانووکیشن کے مہمان خصوصی برلا نے فارغ التحصیل طلباء کو ان کی کامیابیوں پر مبارکباد پیش کی اور ان کے روشن مستقبل کی خواہش کا اظہار کیا   انہوں نے آئی آئی آئی ٹی، کوٹہ کے محنتی اور ہونہار طلباء کی کوششوں اور ان کی رسمی تعلیم کی کامیاب تکمیل میں ان کے والدین اور اساتذہ کے بے پناہ تعاون کی تعریف کی۔
مسٹر برلا نے قدیم ہندوستان میں گروکلوں اور تعلیم کی بھرپور ثقافت کا تذکرہ کیا جس نے طلباء کو نہ صرف تعلیم بلکہ زندگی کی مہارتیں بھی فراہم کیں، جس سے زندگی کے تمام شعبوں میں ان کی مجموعی ترقی ہوئی۔ انہوں نے کہا کہ طلباء میں نئی ​​سوچ کی حوصلہ افزائی اور نشوونما کی جانی چاہیے جس کے نتیجے میں وہ جدت کو اپنائیں گے، ایک نیا مستقبل بنائیں گے اور معاشرے میں مثبت تبدیلی کا سامان بنیں گے۔
لوک سبھا کے اسپیکر نے یہ بھی کہا کہ تکنیکی ایجادات اور اختراعات کے موجودہ دور میں ہندوستانی نوجوان عالمی تکنیکی ترقی میں نمایاں اور اہم کردار ادا کر رہے ہیں۔ جاپان، کینیڈا اور مختلف یوروپی ممالک کے اپنے دوروں کے دوران اپنے تجربات کے بارے میں بات کرتے ہوئے انہوں نے ذکر کیا کہ ہندوستانی نوجوان پوری دنیا میں ٹیکنالوجی، اختراع، مصنوعی ذہانت اور اسٹارٹ اپس میں انقلاب کی قیادت کر رہے ہیں۔ اس عالمی قیادت کو ہمارے نوجوانوں کے عزم اور بے مثال مہارت سے منسوب کرتے ہوئے مسٹر برلا نے ہندوستان کو تکنیکی اختراعات میں قائد بنانے میں آئی آئی آئی ٹی کوٹہ جیسے باوقار اداروں کے ذریعہ ادا کیے گئے اہم رول کا بھی ذکر کیا۔
وزیر اعظم نریندر مودی کے ایک خوشحال، ترقی یافتہ ملک کے خواب کو پورا کرنے کے لیے طلباء کی صلاحیت پر اعتماد کا اظہار کرتے ہوئے مسٹر برلا نے طلبا سے کہا کہ وہ اپنی تکنیکی مہارتوں کا استعمال کرتے ہوئے ہندوستان کو عالمی ترقی میں ایک رہنما بنائیں۔ انہوں نے زور دے کر کہا کہ امرت کال کے موجودہ دور میں بے پناہ مواقع دستیاب ہیں اور عالمی برادری عالمی چیلنجوں کے حل کے لیے ہندوستان کی طرف دیکھ رہی ہے۔ نوجوانوں کو غیر متزلزل ایمان کے ساتھ مستقبل کی رکاوٹوں کا سامنا کرنے کی ترغیب دیتے ہوئے مسٹر برلا نے اس بات پر زور دیا کہ ان کی پرعزم کوششوں سے ہی ایک مضبوط اور پرعزم ہندوستان کی بنیاد رکھی جائے گی۔
ملک میں حالیہ تکنیکی ترقی کے بارے میں بات کرتے ہوئے لوک سبھا کے اسپیکر نے یو پی آئی پلیٹ فارم کی کامیابی پر روشنی ڈالی، جسے دنیا بھر میں سراہا گیا ہے اور وہاں کے رہنما اسے اپنے ترقی یافتہ ممالک میں اپنانے کے لیے بے چین ہیں۔ مسٹر برلا نے یہ بھی کہا کہ اس کے مقابلے میں سڑک پر دکاندار، سبزی فروش اور غیر رسمی شعبے کے لوگوں نے بھی ہندوستان میں بڑے پیمانے پر یو پی آئی کو اپنایا ہے۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ ملک کے نوجوانوں کی سرگرمی کے نتیجے میں ترقی یافتہ ممالک میں جس چیز کی بہت زیادہ مانگ ہے وہ اب ہندوستان میں روزمرہ کی زندگی میں سرایت کر گئی ہے۔
مسٹر برلا نے طلباء پر زور دیا کہ وہ اپنے انسٹی ٹیوٹ کے آس پاس کے دیہاتوں میں سماجی شعبے میں اپنا کردار ادا کریں اور گاؤں کے بچوں اور نوجوانوں کو تعلیم اور ترغیب دے کر ملک کی تعمیر میں اپنا رول ادا کریں ۔ اس طرح ان گاؤں کے ساتھ ساتھ پورے ملک کی زندگی میں بہتری آئے گی۔
آخر میں مسٹر برلا نے طلباء کو مبارکباد پیش کی اور اس بات پر زور دیا کہ کانووکیشن کی تقریب خود شناسی، تحریک اور نئی شروعات کا ایک موقع ہے۔ انہوں نے امید ظاہر کی کہ یہ دن ان کے لیے یادگار رہے گا اور معاشرے اور قوم کی بہتری کے لیے جوش و خروش کے ساتھ کام جاری رکھنے کی ترغیب دے گا۔
یو این آئی ۔ ع خ

خاص خبریں
کیجریوال کی درخواست پر ای ڈی کو  سپریم کا  نوٹس، اگلی سماعت 29  اپریل  کو

کیجریوال کی درخواست پر ای ڈی کو سپریم کا نوٹس، اگلی سماعت 29 اپریل کو

نئی دہلی، 15 اپریل (یو این آئی) سپریم کورٹ نے پیر کو وزیر اعلی اروند کیجریوال کی درخواست پر انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی ) نوٹس بھیج کر اس سے جواب طلب کیا گیا ہے اس درخواست میں دہلی ہائی کورٹ کے اس فیصلے کو چیلنج کیا گیا ہے ، جس میں مبینہ طور پر دہلی ایکسائز پالیسی گھوٹالے سے متعلق منی لانڈرنگ کے کیس میں وزیراعلی کی گرفتاری کے عمل کو برقرار رکھا گیا ہے جسٹس سنجیو کھنہ اور جسٹس دیپانکر دتہ کی بنچ نے متعلقہ فریقوں کے دلائل سننے کے بعد مرکزی تفتیشی ایجنسی کو نوٹس جاری کیا۔

...مزید دیکھیں
بی آر ایس لیڈر کویتا 23 اپریل تک عدالتی حراست میں

بی آر ایس لیڈر کویتا 23 اپریل تک عدالتی حراست میں

نئی دہلی، 15 اپریل (یو این آئی) دہلی کی ایک خصوصی عدالت نے مبینہ ایکسائز پالیسی 2021-2022 گھپلے کے معاملے میں بھارت راشٹرا سمیتی (بی آر ایس) قانون ساز کونسل رکن کے کویتا کی سنٹرل بیورو آف انویسٹی گیشن (سی بی آئی) کی تین دن کی تحویل کی مدت پوری ہونے کے بعد انہیں پیر کو 23 اپریل تک عدالتی حراست میں بھیج دیا گیا ہے راؤس ایونیو میں واقع کاویری باویجہ کی خصوصی عدالت نے محترمہ کویتا کو 14 دن کی عدالتی حراست میں بھیجنے کی سی بی آئی کی درخواست پر غور کرنے کے بعد یہ حکم جاری کیا۔

...مزید دیکھیں
انڈیا گروپ کھجوراہو لوک سبھا سیٹ پر کرے گا  آل انڈیا فارورڈ بلاک کی حمایت

انڈیا گروپ کھجوراہو لوک سبھا سیٹ پر کرے گا آل انڈیا فارورڈ بلاک کی حمایت

نئی دہلی، 15 اپریل (یو این آئی) کانگریس نے کہا ہے کہ مدھیہ پردیش کی کھجوراہو لوک سبھا سیٹ پر آل انڈیا فارورڈ بلاک کے امیدوار آر بی پرجاپتی انڈیا گروپ کے امیدوار ہوں گے کانگریس کے میڈیا انچارج جے رام رمیش نے پیر کو یہاں کہا کہ آل انڈیا فارورڈ بلاک کے امیدوار آر بی پرجاپتی کھجوراہو لوک سبھا سیٹ پر انڈیا گروپ کے مشترکہ امیدوار ہوں گے مسٹر رمیش نے کہا کہ کانگریس نے انڈیا گروپ کے دیگر رکن آل انڈیا فارورڈ بلاک کے امیدوار کو اپنی حمایت دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

...مزید دیکھیں
ہندوستان کی مضبوط جمہوریت روشن مستقبل کی ضامن: سابق سی ای اوپرسار بھارتی

ہندوستان کی مضبوط جمہوریت روشن مستقبل کی ضامن: سابق سی ای اوپرسار بھارتی

نئی دہلی، 15اپریل(یو این آئی)ہندوستان کی مضبوط جمہوریت اس کے روشن مستقبل کی بنیاد ہے، جس کی بنیاد ایک انتخابی نظام پر مبنی ہے، جو اپنے شہریوں کی آواز کو طاقت بخشتا ہے  یہ جمہوری جوش ٹھوس اقتصادی پیشرفت کے لیے ایک محرک ہے، جو روزگار کے مواقع میں اضافے اور بڑھتے ہوئے ڈیجیٹل فریم ورک میں نظر آتا ہے جامع ترقی کے لیے اپنے غیرمتزلزل عزم اور بڑھتے ہوئے عالمی اثر و رسوخ کے ساتھ ہندوستان خود کو ایک مضبوط عالمی طاقت کے طور پر قائم کر رہا ہے ان خیالات کا اظہارپرسار بھارتی کے سابق سی ای اوششی شیکھر ویمپتی نے یہاں جاری ایک آرٹیکل میں کیا۔

...مزید دیکھیں
21  سابق ججوں نے چیف جسٹس چندر چوڑ کو خط لکھا

21 سابق ججوں نے چیف جسٹس چندر چوڑ کو خط لکھا

نئی دہلی، 15 اپریل (یو این آئی) سپریم کورٹ اور ہائی کورٹس کے تقریباً 21 سابق ججوں نے چیف جسٹس آف انڈیا ڈی وائی چندر چوڑ کو لکھے گئے خط میں 'عدلیہ پر دباؤ ڈالنے اور اسے کمزور کرنے' کی مبینہ کوششوں پر تشویش کا اظہار کیا ہے سابق ججوں نے خط میں چیف جسٹس چندرچوڑ کی قیادت والی عدلیہ پر زور دیا ہے کہ وہ اس طرح کے دباؤ کے خلاف مضبوط ہو اور اس بات کو یقینی بنائے کہ ہمارے قانونی نظام کی حرمت اور خودمختاری کو محفوظ رکھا جائے۔

...مزید دیکھیں
انتخابی رقم اور لالچ کے خلاف چوکسی، ریکارڈ 4650 کروڑ روپے ضبط

انتخابی رقم اور لالچ کے خلاف چوکسی، ریکارڈ 4650 کروڑ روپے ضبط

نئی دہلی، 15 اپریل (یو این آئی) لوک سبھا اور چار اسمبلی انتخابات کو پیسے اور لالچ سے پاک رکھنے کے لیے الیکشن کمیشن کی چوکسی کے ساتھ ملک بھر میں پولس اور قانون نافذ کرنے والی دیگر ایجنسیوں نے اب تک کل 4650 کروڑ روپے ضبط کیے ہیں، جن میں نقدی، شراب، منشیات اور دیگر اشیاء کی ضبطی شامل ہیں کمیشن کی طرف سے پیر کو جاری کردہ ریلیز کے مطابق لوک سبھا انتخابات کی 75 سالہ تاریخ میں یہ سب سے بڑی ضبطی ہے۔

...مزید دیکھیں
کانگریس اگر سیکولرزم پر عمل کرتی تو فرقہ پرست طاقتیں نہ ہوتی  سرگرم :ڈاکٹر ایوب سرجن

کانگریس اگر سیکولرزم پر عمل کرتی تو فرقہ پرست طاقتیں نہ ہوتی سرگرم :ڈاکٹر ایوب سرجن

پرتاپ گڑھ،15اپریل (یواین آئی ) ملک کی آزادی کے بعد سے ہی فرقہ پرست طاقتیں سرگرم ہوگئی ،جن کی سرپرستی کانگریس کر رہی تھی کانگریس نے ہی فرقہ پرست طاقتوں کو خوش کرنے کے لئے بابری مسجد میں مورتی رکھوائی اور مسجد میں تالا لگوایا،اور راجیو گاندھی نے رام مندر کی سنگ بنیاد ڈال کر بابری مسجد کے انہدام کی راہ ہموار کی ،جس کو بی جے پی نے صرف بھنایا ہے بی جے پی نے کچھ نیا الگ سے نہیں کیا بلکہ کانگریس کی خفیہ پالیسی پر چل کر آج وہ زیر اقتدار ہے،کانگریس نے جو گناہ کیا ،اسی کا نتیجہ ہے کہ آج فرقہ پرست طاقتیں سرگرم ہیں۔

...مزید دیکھیں

حسرت ٹائٹل گیت لکھنے کے ماہر تھے

15 Apr 2024 | 10:27 AM

ممبئی، 15اپریل (یو این آئی) ہندی فلموں میں جب بھی ٹائٹل گیتوں کا ذکر ہوتا ہے، نغمہ نگار حسرت جے پوری کا نام سب سے پہلے لیا جاتا ہے۔ ویسے تو حسرت جے پوری نے ہر طرح کے گیت لکھے لیکن فلموں کے ٹائٹل گیت لکھنے میں انہیں مہارت حاصل تھی۔

...مزید دیکھیں

ہندو تو کی آڑمیں مسلمانوں کو ہراساں کیا جارہا ہے:مایاوتی

15 Apr 2024 | 5:48 PM

مرادآباد:15اپریل(یواین آئی) بہوجن سماج پارٹی(بی ایس پی)سپریمو مایاوتی نے بی جے پی کا نام لئے بغیر نشانہ سادھتے ہوئے کہا کہ گذشتہ کچھ سالوں سے ہندو تو کی آڑ میں مسلمانوں کو ہراساں کر ملک کو مذہب اور ذات کے نام پر تقسیم کیا جارہا ہے۔

image